Onsdag

Hallo fuckers

Den här dagen känns lite smått meningslös. Hade en lektion halv nio, som dock jag och angelica skippade, och sedan började nästa lektion tjugo över tolv. Jag fick ju sovmorgon men när jag kom dit kändes det som om jag lika gärna kunnat stanna hemma hela dagen. För på eosen, fick man bara sitta ute och vänta, aaaasalänge, och sen gå in till lärarna i ca tre minuter för betygsnack. Sedan en lååång väntan igen, tills tio i två, för då skulle vi ha GeMu. Och hur länge var vi där? Jo ungefär tio minuter, och nu har vi hål till fem i tre. Då är sista lektionen. Ganska ovärt. Blää.

 

Men, puss på brafolket iallafall :)

(Jag slår vad om att Drea håller på att skriva ett hetsinlägg just nu, för hennes humör är inte nådigt! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0