Fredagkväll

Godkväll på er!

Förlåt för att jag inte har har uppdaterat bloggen idag hannah! haha
Bussarna krånglade som fan idag eftersom att det var nån explosion på bilskroten eller vad det var, så det var en massa köer, avstängningar osv. Plus att jag hade ont i huvudet, så det blev å vara hemma.
Men jag har saknat folket! ;(
aja, nu är det helg iallafall, och det är ganska skönt, har hunnit repa lite med Isabel inför en spelning vi ska ha imorgon.

Sitter och ser på Idol nu. Ooch jag måste bara säga att Calle är så sjuuukt jävla bra! :D:D:D:D:D:D:D:D:D



:D:D:D:D::D:D:D:D::DD::D:D:D:D:D:D....:D:D:D:


:D:D:D:D:D:D::D:D :D

:D:D

:D

...

Ni får ha en mysig fredagkväll alla, kram :)

/ Drea


Kommentarer
Postat av: Hannahhahanahanah

haha, det är lugna puckar drea! ;D

2009-11-20 @ 20:59:26
URL: http://hmpb.blogg.se/
Postat av: Christian

Jaa, Calle <3

2009-11-22 @ 01:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0