Fredaaagsmyyys

Hej där!

Idag är det världens lataste fredag, och det gillar vi :D
Men Andrea var inte på skolan idag, och det gillar vi inte! ;(
Och inte har hon bloggat heller, så fy skäms på henne! :D

Iallafall, så hade jag tänkt att lägga in lite filmtips, om det är nån fler än jag som är hemma och på myshumör denna fredagskväll :)



Sagan om ringen-triologin: Okej, jag vet att jag är lite geek nu, men jag bara älskar dessa filmer! Att bara liksom få leva sej in i filmen med alverna och hoberna är helt underbart. Och om det är nån nu som inte sett dom, fattar jag inte vad ni väntar på, för det här är kult!



Revenge of the nerd: Denna film har jag faktiskt inte sett ännu, utan det är Emil som tipsat mej. Det är en typisk 80-tals komedi, som handlar om två killar som är ganska nördiga, som ska börja collage, och flyttar hemifrån. Väl där, brinner ett hus ner. Och i det där huset bodde inte vilka som helst, utan nämligen skolans pouläraste killar. Så dom där killarna kör ut "nördarna" från deras hus, och dom får bosätta sig i en gammal gympasal. Då börjar de planera en stor hämnd! Jag vet inte vad nu tycker, men jag tycker den låter jävligt kul, så den ska jag absolut se :D



Sjätte sinnet: Åååååh vilken underbar film detta är! Sjukt bra. Skådespelarna är skitbra, och handlingen är chokerande! Jag bör nog inte berätta vad den handlar om, för då förlorar filmen sin poäng, men jag säger bara det här, NI MÅSTE SE DEN! Helt klart en av de bästa filmer som gjorts! :)


Hoppas ni får en bra kväll, för de ska jag ha! ;)


Kommentarer
Postat av: Anton

Undra om man ens behöver se lord of the rings?

2009-11-21 @ 12:43:30
Postat av: Hannahhahanahanah

nä, för du är ju huvudrollen anton :D

2009-11-22 @ 16:18:17
URL: http://hmpb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0