Torsdag

Hallååå där!
Jag sitter hemma i fränsta på kontoret just för tillfället. Har nyss varit och tagit lite blodprover och vaccinet gardasil, och strax bär det av till staden. Ska först kolla på lägenhet och sen till min älskade klass :)
Great! Dagen idag bjuder på bl.a körsång och svenska, då vi ska hålla tal. Kul? Njaaae, inte enligt mej. Men sånt får man leva med. Nu ska jag iallafall gå och diska undan min frukost, så vi hörs! :)


  


Måste iallafall tillägga att i tidningen igår stod det att dom stoppat vaccineringen mot svininfluensan för dom som är allergisk mot ägg och nötter, så även om jag hade velat vaccinera mej (vilket jag inte vill), så hade jag ändå inte kunnat eftersom jag är nötallergiker. Känns skönt faktiskt, för då slipper jag fundera på om jag gjorde rätt val eller inte, eftersom jag alltså egentligen inte hade något val :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0