Sally the king gästbloggar

MOHAHAHAHA, har äntligen lyckats att hacka mig in på denna blogg, vilket jag har försökt att göra i flera månader nu! ... Nej, jag har inget liv.

Aja, nu när jag ändå sitter med all makt i mina händer så kan jag lika gärna skriva en fin liten text om den näst mest överskattade filmen i våran tid Twilight. (Lejonkungen kommer etta) Så ni bara vet, jag gillar böckerna. Stephanie Meyer (Stavning tack?) kan skriva på ett sätt som gör det praktiskt taget omöjligt att lägga ifrån sig böckerna. Men tyvärr, efter filmen, så har jag börjat att hånskratta så fort någon säger "Glitter", eller "Snygga vampyrer".

Om ni har bott i en grotta eller är allmänt efterbliven, så ni inte vet vad filmen går ut på, så kan jag förklara lite kort.

En tjej som aldrig ler träffar en kille som aldrig ler och har doppat huvudet i en mjölhink. Detta är det enda de har gemensamt. Hon upptäcker att killen som hon knappt känner är vampyr och hennes liv ändras i en ny, "spännande" riktning.

Solstråle nr. 1


solstråle nr.2


FOREVER AND EVEEEEEER :D<3333333333

*host*

forts. kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0