Onsdag

Godmorgon onsdag

Nu sitter vi här och har datakunskap. Utan lärare. Igen. Själv har jag nu varit vaken i fem och en halv timme redan, och jag känner mig lika död som en överkörd fisk. Iallafall så har jag en ung dam här bredvid mej som heter Rebecka och både hon och jag vet att ni älskar henne.


Hej alla mina fans! Nu har Hannah bönat och bett om att jag ska gästblogga. Hon lyckades till och med klämma fram en tår. Men alltså, vad skriver man när man gästbloggar? Aa, jag tänkte nog bara säga hej.
Nathalie ville att jag skulle hälsa att hon är "bäst" men asså jag kan ju inte ljuga så jaa.. ni fattar.

Och Andrea... Lamkatter suger!!!! HAHAHAHA.... ÄGD!

Jaha, nu får de va nog :D
Iknow you love me // Rebecka Ericsson <3

      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0