Måndag

Moneyday monday.

Tjodeliiiey!

Dagen idag var typ skitslö, hade bara engelska, där vi skulle berätta lite kort om engelska-böckerna vi i klassen så flitigt har läst! *host* *host*
*host* *host* *host* *host* *host* *host* *host* *host* *host* *host*....
Jag låg och läste i min bok till typ klockan tre inatt, då jag bestämde mig för att sätta alarmet på mobilen på klockan 05;00, för att jag skulle kunna gå upp och läsa, men inte fan vaknade jag!!!11!!!1
Aja, hade iallafall "tur" att slippa göra det idag, men då hade jag varit vaken nästan hela natten i onödan, så det kändes ju lite surt.
jaja, det var iallfall kul att träffa Folket :)

Men nu blir det kör! :)

Hejdå Snyggingar!
/ Drea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0